امروز

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

Urmia University

Scientific International Relations Office

گسترش مشارکت دانشگاه ارومیه در طرح های اراسموس پلاس اتحادیه اروپا

در راستای توسعه تعاملات علمی بین المللی و در سایه تلاشها و رایزنیهای صورت گرفته از طرف مدیریت همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه ارومیه، دو طرح اراسموس پلاس اتحادیه اروپا با کشور یونان و صربستان مورد پذیرش قرار گرفته و قرارداد همکاری جهت اجرا در سال میلادی جدید منعقد گردیده است.

مطابق تفاهم‌نامه همکاری منعقد شده، آقای دکتر سالار رضاپور و همکارانشان از دانشگاه ارومیه با دانشگاه «Hellenic Open University »از کشور یونان در طرح اراسموس پلاس اتحادیه اروپا در طرحی در زمینه علوم محیط زیست مشارکت خواهند نمود. به عنوان بخشی از این توافق، چهار نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزیده از هر دو دانشگاه هم در قالب Student Mobility در یک دوره چهار ماهه شرکت خواهند نمود.

مطابق تفاهم نامه همکاری منعقده آقای دکتر سینا سیاوش مقدم و همکارانشان از دانشگاه ارومیه با دانشکده کشاورزی دانشگاه بلگراد کشور صربستان در طرح اراسموس پلاس اتحادیه اروپا در زمینه محیط زیست- کشاورزی مشارکت خواهند نمود.

لازم به ذکر است اولین طرح اراسموس پلاس اتحادیه اروپا با دانشگاهDaugavpils University  در کشور لتونی در حوزه آموزش برای توسعه پایدار در سال 2018 انجام پذیرفت.